The store will not work correctly when cookies are disabled.
Uw gegevens, Uw keuze
We hechten veel belang aan uw tevredenheid en voeren ons cookiebeheerbeleid met deze constante zorg uit. Door ze te aanvaarden, stelt u ons merk in staat u beter te begeleiden en met u mee te groeien.
Gebruik van cookies:
Om de goede werking van onze website te garanderen en uw aankoopervaring te verbeteren ;
Om ons verkeer te analyseren en de prestaties van onze website te optimaliseren ;
Om aangepaste inhoud voor te stellen die overeenstemt met uw interesses ;
U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door op de link te klikken die toegankelijk is in ons beleid voor de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, klik hier.
Klik op deze link om de pdf van het in te vullen bestelformulier te downloaden.
Advies bij het ontvangen van pakketten
De goederen worden verzonden op risico van de ontvanger, zelfs de portvrij verzonden goederen.
Op de dag van levering dient u in aanwezigheid van de leverancier de vrachtbrief en het aantal en de staat van de geleverde pakketten te controleren.
Als u een probleem met de levering vaststelt, dient onmiddellijk de vermelding «pakketten beschadigd» of «ontbrekende pakketten» te worden aangebracht op de vrachtbrief.
Op het ontvangstbewijs, schrijf uw naam voluit, vermeld de datum en zet uw handtekening en eventueel stempel.
Bij vastgestelde schade dient binnen 72 uur, per aangetekend schrijven, een klacht te worden ingediend bij de transporteur; een kopie van deze klacht dient ter informatie tevens verstuurd te worden aan onze klantendienst : WESCO BP 8508 - Joan Muyskenweg 38 - 1114AN Amsterdam – Duivendrecht - Nederland
Als deze procedure niet in acht wordt genomen, kan aan de klacht (ontbrekende of beschadigde artikelen) niet tegemoet worden gekomen.
Let op: De vermelding «onder voorbehoud van uitpakken», vertegenwoordigt geen enkele verhaalbaarheid jegens de transporteur.
Afhankelijk van de beschikbaarheid van uw artikelen:
Voor een product dat op voorraad is, wordt u binnen 5 tot 8 dagen geleverd.
Als sommige artikelen niet op voorraad zijn, wordt uw bestelling in verschillende malen verzonden en dit van zodra de artikelen beschikbaar zijn. We informeren u over de leverdatum van uw bestelling, in de stap Levering.
Verzendkosten
€ 5,90 incl. BTW: levering door transporteur of bpost* (leveringsmethode alleen beschikbaar voor particuliere klanten) Wesco biedt u de verwerkings- en verzendkosten aan vanaf een aankoop van € 250,- op de site.
* Door te kiezen voor bezorging door bpost, doet u iets voor de planeet! La Poste (Frankrijk), de eerste klimaatneutrale postspeler, zorgt voor de CO2-neutraliteit van al zijn aanbiedingen door al zijn CO2-uitstoot te compenseren.
Levering op een ander adres
Op de leveringspagina van het bestelproces, duidt u aan "Ander adres".
Als een artikel u niet bevalt kunt u het binnen de 20 dagen na ontvangst van uw bestelling herroepen. Volg hiervoor de onderstaande stappen :
Aanloggen op uw account Ga naar "Mijn online bestellingen" in uw klantenaccount. Kies het juiste ordernummer en klik op "Zien". Op het einde van uw besteloverzicht klikt u op de knop "Artikel terugzenden".
Vul het formulier in Gelieve het volgende formulier stap voor stap in te vullen. U zal hier het product dat u wenst te retourneren kunnen aanduiden, het aantal, de reden van terugzending alsook of u een terugbetaling wenst of een kredietnota. Eenmaal het formulier ingevuld is, klik op "Bevestig" om uw aanvraag te bevestigen.
Stuur het product terug Indien de verantwoordelijkheid bij Wesco ligt (beschadigde, niet werkende of niet overeenstemmend met uw bestelling) zal onze dienst naverkoop u binnen de 24 werkuren contacteren om uw retour te behandelen. Indien het gaat over een retour om persoonlijke redenen, dient u het product terug te zenden volgens de aangegeven voorwaarden. U kan op dat ogenblik het vooraf ingevulde retourformulier afprinten en toevoegen in uw pakket.
Opvolging retour Nadien kan u de opvolging van uw aanvraag volgen in de rubriek "Retour product" van uw klantenaccount.
Omruil / Terugbetaling
Uw terugbetaling of omruiling vindt plaats (onder voorbehoud van beschikbaarheid van het artikel) binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel in nieuwe staat. De terugbetaling vindt plaats met hetzelfde betaalmiddel dat u bij uw aankoop heeft gebruikt.
Heeft u uw bestelling met PayPal betaald? Als u vóór uw aankoop de gratis service Return Fee Refunded heeft geactiveerd, vergoedt PayPal u tot € 30, - op uw retourverzendkosten voor maximaal 12 in aanmerking komende PayPal-aankopen wereldwijd. Zie gedetailleerde voorwaarden. Ga naar de pagina met vraag tot terugbetaling.
Voer in het gedeelte « U bent al klant bij WESCO », uw klantnummer AA gevolgd door 6 cijfers in en vervolgens « uw postcode ». Klik op « OK » om uw postgegevens op te halen.
Vul de velden « e-mailadres » en « wachtwoord » in om het aanmaken van uw WEB-account te voltooien.
Mijn AA-klantnummer opzoeken
Uw klantnummer staat vermeld:
op uw facturen
op de orderbevestiging
op de verzendings-e-mail van uw bestelling
Wachtwoord vergeten
Om een nieuw wachtwoord te verkrijgen, klik op « Uw wachtwoord vergeten? ». E-mailadres ingeven en druk op "OK".
Een promotiecode moet worden vermeld op de pagina "Mijn winkelmandje" in het veld "Promo code".
Vergeet niet na te gaan :
de toepassingsvoorwaarden van het aanbod (bv.: behalve creatieve hobby's, boeken, enz.,,)
de geldigheidsdatum van de aanbieding
de site waarop de aanbieding betrekking heeft
als de code maar één maal geldig is en je deze al hebt gebruikt bij een eerdere bestelling.
Promotiecodes zijn niet toegestaan bij het accepteren van een offerte.
Vouchers
Tijdens specifieke evenementen kan de firma Wesco gratis een tijdelijke voucher uitgeven. De vouchercode kan worden ingevoerd in een winkelmandje op onze site www.wesco-eshop.nl . Alle gebruiksvoorwaarden van vouchers vindt u in onze algemene voorwaardens.
Bied een e-giftcard aan
De details van het gebruik van een e-giftcard vind je op de pagina « De Wesco e-giftcard ».
Gebruik een e-giftcard
Uw e-card kan in verschillende malen rechtstreeks op de site www.wesco-eshop.nl worden gebruikt door de persoonlijke code van uw e-giftcard in te voeren bij het bevestigen van uw winkelmandje.
Neem contact met ons op via e-mail of telefoon 020-811 2214
Bestel snel met een csv-bestand
Op de pagina "Bestelling per referenties" kunt u de referenties één voor één invoeren, of al uw referenties integreren door een .csv-bestand te downloaden (slechts 2 kolommen: referentie en aantal).
Als u een Excel-bestand heeft, moet u dit omzetten in .csv-indeling. Om dit te doen, moet u uw document opslaan door op Bestand > Opslaan als te klikken. Klik vervolgens op Bladeren om te kiezen waar u uw bestand wilt opslaan. Selecteer 'CSV' in het vervolgkeuzemenu 'Opslaan als type'.
U kunt vervolgens terugkeren naar de pagina Bestellen op referentie en klikken op “Mijn bestand uploaden”.
Blader de catalogus
U kunt door al onze catalogi en brochures bladeren op de webpagina « Onze catalogus ».
Wesco aanbiedingen en nieuws
Schrijf in voor onze nieuwsbrief om informatie te ontvangen over Wesco promoties en nieuwe producten. Klik op "Schrijf in voor onze Nieuwsbrief", (bovenaan de webpagina), vul het formulier in en bevestig. U kan de nieuwsbrief ten alle tijde stopzetten.
Waarschuwing voor frauduleuze sites
Frauduleuze sites die elementen van ons merk nabootsen, zijn de afgelopen maanden in aantal toegenomen. Hun doel: u aantrekken met Wesco-producten tegen sterk gereduceerde prijzen en u financieel oplichten. WEES VOORZICHTIG: bijzonder aantrekkelijke prijzen zijn niet synoniem zijn met goede deals!