WATERKOLOM AQUARIUM
WATERKOLOM AQUARIUM
WATERKOLOM AQUARIUM
WATERKOLOM AQUARIUM
WATERKOLOM AQUARIUM
WATERKOLOM AQUARIUM
WATERKOLOM AQUARIUM

WATERKOLOM AQUARIUM

WATERKOLOM AQUARIUM

67 041171
  • Aandachtsdeficiënties/hyperactiviteitsstoornissen (ADHD - ADD) Autisme spectrum stoornissen
  • Garantie 1 jaar
+ 3 jaar
per stuk
€ 15,60 € 18,88
Op voorraad

Beschrijving

Voor een ontspannend moment!

Het aquarium met balletjes die in de buis heen en weer gaan en de subtiele overgang van het gekleurde licht houden de aandacht vast. Het fascineert en ontspant. Laat je verrassen door de trillingen, het gezoem en de bewegingen van de balletjes. Hij heeft een grote visuele impact en trekt de aandacht van jong en oud.

Producten

  • Stimuleert de tastzin door de trillingen van de kolom.
    Auditieve stimulatie door het gemurmel van het water.
    Visuele stimulatie door de verandering in kleur en de beweging van de balletjes.
  • Aandachtsdeficiënties/hyperactiviteitsstoornissen (ADHD - ADD)
  • Autisme spectrum stoornissen

Technische gegevens

  • Samenstelling
    1 aquarium, balletjes en 1 snoer.
  • Afmetingen
    L: 7 cm - B: 7 cm - H: 23 cm.
  • Vervaardigd van
    PLASTIC.
  • Voeding
    Werkt op 3 AA-batterijen (niet inbegrepen).
  • Kleur
    DIVERSE
  • Aanwijzingen voor gebruik
    Voor gebruik binnen.

Extra informatie

  • Waarschuwing! Niet geschikt voor kinderen jonger dan 36 maanden, kleine onderdelen, verstikkingsgevaar.
  • Enkel te gebruiken in het kader van een zintuiglijke ontdekkingsactiviteit onder toezicht van een volwassene.

+ Pedagogie

  • Concentratie bevorderen
  • De zintuigen stimuleren

Mening van een specialist

Bij snoezelen draait het om het bevorderen van welzijn. (...) Het gaat erom een bepaalde sfeer te creëren met behulp van stoffen, texturen, kleuren, geuren, geluiden, als een uitnodiging tot een zintuiglijke reis. (...) Niets wordt opgedrongen. De methode is gebaseerd op het ontdekken van de externe wereld door gebruik van het lichaam en de vijf zintuigen. De begeleider is iemand die faciliteert, die luistert naar de reacties op de prikkels en de sfeer beïnvloedt indien nodig (...) De snoezelmethode berust bovenal op de sociale vaardigheden van de stimulerende persoon richting de persoon die wordt gestimuleerd. Snoezelen bestaat uit 3 afzonderlijke fases: ontdekking en ontspanning, ontspanning en zintuiglijke ervaringen, interactiviteit en terugkeer naar de realiteit (...).

Nathalie Casso-Vicarini, algemeen afgevaardigde van de organisatie Ensemble pour l'Education de la Petite Enfance, docente aan de universiteit Paris Ouest.

Je zult ook leuk vinden

.
Search engine powered by ElasticSuite