The store will not work correctly when cookies are disabled.
Uw gegevens, Uw keuze
We hechten veel belang aan uw tevredenheid en voeren ons cookiebeheerbeleid met deze constante zorg uit. Door ze te aanvaarden, stelt u ons merk in staat u beter te begeleiden en met u mee te groeien.
Gebruik van cookies:
Om de goede werking van onze website te garanderen en uw aankoopervaring te verbeteren ;
Om ons verkeer te analyseren en de prestaties van onze website te optimaliseren ;
Om aangepaste inhoud voor te stellen die overeenstemt met uw interesses ;
U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door op de link te klikken die toegankelijk is in ons beleid voor de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, klik hier.
Bijzonder handig voor tel- en rekenactiviteiten. De kubus is ontworpen op het decimale stelsel. Kinderen leren zo gemakkelijker alles op het gebied van cijfers, vermenigvuldiging, breuken, sommetjes en tot de volumes.
Deze kubusblokjes zijn handig in gebruik omdat ze in alle richtingen in elkaar te zetten zijn. De kinderen maken zo kennis met cijfers, aantallen en berekeningen. Zodra ze deze begrippen kennen, kunnen de blokjes ook worden gebruikt om andere wiskundige begrippen te ontdekken, zoals logische reeksen, geometrische vormen, oppervlaktes, volumes en lengtes.
Waarschuwing! Niet geschikt voor kinderen jonger dan 36 maanden, kleine onderdelen, verstikkingsgevaar.
+ Pedagogie
Wiskundig redeneren ontwikkelen
Pedagogie Singapour Leren rekenen
Mening van een specialist
De specialist aan het woord: “Voor kinderen met dyscalculie (of kinderen die moeite hebben met rekenen), vind ik het fijn om materiaal te gebruiken dat gebaseerd is op de pedagogische uitgangspunten van Montessori (gekleurde kralen, samen te stellen getallen en kubussen tot 10 van hout). Met deze multi-zintuiglijke concrete benadering (visueel, tastbaar, kinesthetisch) leren kinderen geleidelijk aan wat het begrip rekenen inhoudt. Van de GS tot CM2.” Leni CASSAGNETTES, onderwijzeres speciaal onderwijs en blogster bij Maîtresseuh.