The store will not work correctly when cookies are disabled.
Uw gegevens, Uw keuze
We hechten veel belang aan uw tevredenheid en voeren ons cookiebeheerbeleid met deze constante zorg uit. Door ze te aanvaarden, stelt u ons merk in staat u beter te begeleiden en met u mee te groeien.
Gebruik van cookies:
Om de goede werking van onze website te garanderen en uw aankoopervaring te verbeteren ;
Om ons verkeer te analyseren en de prestaties van onze website te optimaliseren ;
Om aangepaste inhoud voor te stellen die overeenstemt met uw interesses ;
U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door op de link te klikken die toegankelijk is in ons beleid voor de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, klik hier.
Voortgekomen uit de onderzoeken van Dr. Maria Montessori, hanteert het principe dat geen enkele mens de ander kan scholen. Goed onderwijs is niet het volstoppen van een kind met feiten uit onderzoek van anderen, maar juist om een kind zin te geven in leren. Dr. Montessori vergeleek de geest van een jong kind wel met een spons, in staat om alles in zijn omgeving in zich op te nemen. Ze was van mening dat de ervaringen van kinderen zich verder zouden kunnen ontwikkelen in een klas met leermaterialen die door het kind ter hand konden worden genomen.
Om de eerste stappen te zetten naar de ontdekking en vergelijking van maten, volgorde en kleuren. Vanaf 3 jaar zijn er 14 kleine stukken om de oefening moeilijker te maken. Veelkleurig: aantrekkelijk voor het vormen van logische reeksen op een speelse manier. Naturel kleur: kinderen kunnen zich volledig focussen op de maten zonder dat ze door de kleuren worden afgeleid