The store will not work correctly when cookies are disabled.
Uw gegevens, Uw keuze
We hechten veel belang aan uw tevredenheid en voeren ons cookiebeheerbeleid met deze constante zorg uit. Door ze te aanvaarden, stelt u ons merk in staat u beter te begeleiden en met u mee te groeien.
Gebruik van cookies:
Om de goede werking van onze website te garanderen en uw aankoopervaring te verbeteren ;
Om ons verkeer te analyseren en de prestaties van onze website te optimaliseren ;
Om aangepaste inhoud voor te stellen die overeenstemt met uw interesses ;
U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door op de link te klikken die toegankelijk is in ons beleid voor de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, klik hier.
Conform het schoolprogramma! Kennismaking met STEM!
Met een programmeerbare robot wordt het volgende aangeleerd: - zelfcorrectie van fouten - analytisch redeneren - logica (als > dan) - samenwerken - inschatten van afstanden - ruimtelijk inzicht - plannen
Met dit spel bouwen kinderen een labyrint aan de hand van activiteitsvoorbeeldkaarten en gebruiken programmeerkaarten om stap voor stap een route te creëren, zodat de programmeerbare muis het stukje kaas vindt. Een speelse manier om kinderen met plezier kennis te laten maken met codering en het oplossen van problemen! Voor kinderen die al over wat ervaring beschikking is er de mogelijkheid om de muis op alle soorten oppervlakken te gebruiken door een eigen labyrint met dagelijkse voorwerpen te creëren. Afstand van elke verplaatsing: 10 cm en draaiing van 90°.
Evolutief Hoe speel je het? 1- Kies een voorbeeldkaart om het doolhof na te bouwen. 2- Steek de elementen in de groeven van het bord. 3- Stippel met de programmeerkaarten de weg uit die de muis moet nemen om bij de kaas te komen. 4- Programmeer de muis met de knoppen. 5- Druk op de groene knop om de programmatie te starten. Maak oneindig veel parcours!
Technische gegevens
Klas
Cycle 1 à 3
Spel
individueel of in klasverband. Activiteit voor een klas.
Samenstelling
30 programmeerkaarten, 16 labyrintplankjes, 22 scheidingsmiddelen om routes te maken, 10 dubbelzijdige activiteitsvoorbeeldkaarten (dus 20 routes om te voltooien), 3 tunnels, 1 stukje kaas, 1 programmeerbare muis.
Afmetingen
De muis: L: 11 cm - B: 7 cm - H: 5 cm. 1 labyrintbord: L: 12,4 cm - B: 12,4 cm.
Duur
Durée moyenne d'une partie : 20 min.
Voeding
Muis werkt op 3 AAA-batterijen (niet meegeleverd).